maanantai 14. lokakuuta 2013

Nivelreuma ei ole kiva ollenkaan....

AUTS...

Toukokuussa alkoi mahdottoman vaikea kausi ajatellen mun reumaa ja mun luovuutta. Kädet eivät tahtoneet taipua ja särkyjä oli, mutta minä olin sinni ja väänsin tekeleitä siitä huolimatta. 
Välillä syötiin Buranaa oikein leivän tapaan mutta kun sain ranteisiini (molempiin) napakat tuet, alkoi kivut haihtua.

HÄÄHUMU TIETÄÄ HÄÄKORTIN VALMISTAMISTA....



Isoveli aikoo sanoa tahdon toistamiseen. Ja mä tein loppujen lopuksi itse myös kaksi korttia josta sitten valitsin sen toisen. Morsiammelta utelin häiden väriteemaa ja se olikin punainen, valkoinen ja kulta. Siinä väriskaala korttiin. 


Kortin pohjaksi valitsin valkoisen valmiin neliökorttipohjan. Kirjekuoren mittasin ja tein itse koska itse kortissa oli kukkaa ja muuta uloketta niin se ei mahtunut korttipohjan valmiiseen kuoreen. :)

klklklklklk




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun annat äänesi kuulua :)